maanantai 3. kesäkuuta 2013

Ohjaajat esittelyssä 2013

Heippa,

Mun nimi on Juuli ja työskentelen Juvanpuiston nuorisotilalla. Tykkään liikkua erimuodoissa, kaikesta kauneushömpästä ja ruuanlaitosta. Kotona minulla on myös Teuvo koira, jonka kanssa tulee harrastettua pitkiä päiväunia ja lenkkeilyä.

Olen Amazing City Race -leirin leirinjohtaja ja minuun voi olla yhteydessä s-postitse, juuli.vanska@espoo.fi tai puhelimitse numeroon 043-8251378.

Odotan kovasti jo leiriä ja pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä, että saamme seikkailla aurinkoisessa säässä!



Kivaa leirin odotusta! 


Hei Raceejat!

Olen Anne ja olen töissä Juvanpuiston nuorisotilalla nuorisonohjaajana. Pidän paljon ulkoilusta, liikunnasta, askartelusta ja yhdessä muiden kanssa olemisesta.
Odotan innolla kesää ja mukavaa leiriä, toivottavasti aurinkoisissa merkeissä. :)










Moikka leiriläiset!

Olen Markus ja työskentelen Keski-Espoon asukas- ja nuorisotila Sentterissä. Pelaan vapaa-ajalla salibandyä.
Tämä leiri tulee olemaan mahtava kokemus kaikille niin ohjaajille kuin seikkailijoille. Muistetaan hymyillä, iloita ja kannustaa myös toisia ;)

Nähdään viimeistään leirillä!









Moro!


Nimeni on Markus ja olen töissä Keski – Espoon Asukas- ja nuorisotila Sentterissä.
En malta odottaa, että pääsen nauttimaan kesästä ja pelaaman jalkapalloa.
Minusta kesässä on parasta se, että on lämmintä ja pääsee uimaan ja saunomaan.

Oikein hauskaa loppu kevättä ja kesällä nähdään!




Hei!

Olen Sissi ja olen töissä Juvanpuiston nuorisotilalla, Luukulla.
Pidän liikunnasta, ulkoilusta ja seikkailusta.

Leirihän tulee olemaan yhtä seikkailua teille, mutta myös meille ohjaajille. :)

Nähdään leirin vanhempainillassa, toivottavasti näen myös Sinut siellä!







Moikka!

Olen Saila ja työskentelen nuorisonohjaajana Nöykkiön nuorisotilalla.

Odotan jo innolla tulevaa Amazing City Race- leiriä. Tehdään leiristä mahtava ja ikimuistoinen! 

P.S. Aurinko laitettu tilaukseen leiriviikolle ;)








Terve!

Olen Serafima, töissä Haukilahden nuorisotilalla. Harrastuksiini kuuluvat ulkona liikkuminen, seikkailu, matkustelu sekä metsissä samoilu. Mielenkiinnon kohteita ovat myös videopeleihin ja tietokoneisiin liittyvät asiat sekä lukeminen.

Olen varma, että leiristä tulee huippu kokemus sekä seikkailijoille että ohjaajille, satoi tai paistoi! 

Törmäilkäämme pian!






Hei!
Olen Paula ja olen töissä nuorisonohjaajana Keski- Espoon asukas- ja nuorisotila Sentterissä.
Tykkään paljon liikunnasta, ulkoilusta, lukemisesta ja ruoanlaitosta. Leirillä olen yövalvoja.


Nähdään pian leirillä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti